موسسه صراط, معرفی موسسه صراط

موسسه صراط

گروه صراط برگزار کننده جشن ها و برنامه های مذهبی شیعی در مناطق مرزی شیعه با رویکرد پرورش تیم بومی به منظور برگزاری جشن ها و برنامه های مذهبی می باشد که در حال حاضر با ۱۳۰ عضو فعال با پشتبانی بانیان مردمی هزینه ی فعالیت هایش تامین می شود.
گروه صراط بنر
ارزش موسسه صراط چیست ؟

دغدغه ای را دنبال می کند که کم تر گروه جهادی به آن می پردازند که نبودش می تواند مشکلات اجتماعی جدی برای مناطقی از ایران عزیز ایجاد کند ، متشکل از جوانانی با انگیزه است که اکثرا فارغ التحصیل مدارس و دانشگاه های خوب تهران هستند و به صورت جهادی فعالیت می کنند.

رویکرد موسسه صراط چیست ؟

صراط تخصص گراست و سعی می کند در هر مسئله کار را به متخصص آن واگذار کند در مخاطب شناسی ، مخاطب کودک ، نوجوان ، بزگسال ، در تولید محتوا ، در سبک ارائه ، برگزاری دوره های آموزشی و … کار را به متخصصین هر بخش بسپارد.

نگرانی موسسه صراط چیست ؟

صراط نگران تغییر فرهنگ و اعتقادات مردمان شیعه مناطق مورد هجمه و آسیب پذیر به سمت فرقه های ضاله است .

چشم انداز موسسه صراط

ایجاد ۳۰ گروه فعال بومی در مناطق مورد هدف و برگزاری سالانه ۱۵۰ جشن و برنامه توسط گروه های اعزامی از تهران تا سال ۱۴۰۵

مناطق هدف موسسه صراط

روستاها و مناطق شیعی که مورد هجمه های فرهنگی و اعتقادی قرار گرفتند و به خاطر عدم پشتیبانی ها دچار تزلزل شده اند مناطقی که فاصله بیشتری از مرکز دارند و کم تر کسی آنجا می رود در اولویت ماست.

پشتیبان موسسه صراط کیست ؟

صراط یک گروه کاملا مردم نهاد است که هسته اولیه آن از دانشجویان و طلاب نخبه تهران شکل گرفته است و آهسته آهسته به یک گروه مردمی با ۱۳۰ عضو تبدیل شده و همیشه با پشتبانی بانیان مردمی هزینه ی فعالیت ها تامین شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *